1000 km
Daar is het weer, de eerste duizend km zitten erop. We komen erin. Maken lekkere kilometers, voelen ons redelijk fit, de fietsen zoeven heerljjk( heel af en toe een knarsje van de riemen door het stof), nemen rust wanneer nodig.
Ook zijn we goed op elkaar ingespeeld, dit komt natuurlijk door het al jaren doen van dit vertier.
Spanje vinden we mooi, levendig, weids, heerlijke (soms te hoge) temperaturen, leuke dorpjes en prachtige cultuur. Toledo is een uitschieter ondanks de vele toeristen.
We passeren Madrid zuidelijk, onze eerdere reis gingen we westelijk langs Madrid. Toen vele kastelen nu wat minder. Wel hebben we weer twee prachtige via verdes gereden. Echt genieten, een oud spoor in niemandsland.


Goed bezig! Succes met de tocht!
Hé Toledo, zijn we ook van de week 2 dagen geweest. Veel gezien maar wel druk overdag!. We zijn net thuis gekomen.
Groet,
Janita
Jeetje, met hardlopen is de eerste kilometer inkomen. De eerste 1000km is wel heftig hoor
Leuk, dit zit niet in mijn systeem, maar ik vind jouw blogs erg fijn lezen (én behapbaar). Nu heb ik er lekker een aantal tegoed. Die via verdes eerst eens opzoeken. Nog niet van gehoord.
Mooie dag weer vandaag (jullie zitten waarschijnlijk alweer in het zadel gezien de temperaturen).