Saint-Maximim-La-Sainte-Baum
Het wordt wat eentonig. Wederom smiddags de boel opzetten en dan zwemmen en ligbedden. We zijn vandaag in een rechte
Lees meerHet wordt wat eentonig. Wederom smiddags de boel opzetten en dan zwemmen en ligbedden. We zijn vandaag in een rechte
Lees meerWe hebben twee dagen bij Jet en Rinus op de camping gestaan. Lekker bijkletsen, mooie wandelingen, lekker eten. Het meer
Lees meerWe hebben de wekker gezet. Vroeg op pad ivm de warmte. We doen de Seebergsattel 1218 meter hoog. Een mooie
Lees meer