We zijn op weg.
Vanmorgen wakker geworden in Faro. Afgelopen dagen toch nog redelijk wat reisstress. Vanuit huis fietsen vinden we toch prettiger. Maar
Lees meerVanmorgen wakker geworden in Faro. Afgelopen dagen toch nog redelijk wat reisstress. Vanuit huis fietsen vinden we toch prettiger. Maar
Lees meerWe gaan onze ronde afmaken. Op het overzicht van de Polarsteps van Harmien is goed te zien dat we een
Lees meerWe zijn dwars door Frankrijk gefietst, van Nantes naar Basel, van West naar Oost, van de Atlantische oceaan naar de
Lees meerWe naderen Basel. Nog zo’n vijf dagen. Wat bijzonder is, dat we zo goed als vlak dwars van West naar
Lees meer