Duitsland
We zijn Duitsland uit gefietst, de grens zijn we zonder door te hebben gepasseerd. We kwamen van een privé camping,
Lees meerTwee en een halve dag hebben we de Main route gefietst. Vooral vlak, de Main volgend, maar dat is geen
Lees meerVandaag staat de tent in het centrum van Würzburg bij de kano club aan de Main. Morgen gaan we Würzburg
Lees meer